Digitální strategie a content pro ME v baseballu

Připravili jsme digitální komunikaci nejúspěšnějšímu ME v historii

o co jsme se postarali?

Performance marketing
Content tvorba
Strategie
Práce s influencery

Velký event se neobejde bez top digitální komunikace, která podpoří awareness a hype kolem akce, prodá vstupenky, pobaví fanoušky, co nemohli dorazit a ukáže akci celému světu. Přesně to jsme pro mistrovství Evropy v baseballu. Výsledek? Pozitivní sentiment a nejvyšší návštěvnost ME v historii.

sport, zábava, atmosféra

Bez improvizace při komunikace sportovního eventu neobejdete. Nikdy totiž nevíte, jaký bude výsledek. Češi se bohužel na domácím mistrovství k medaili neprobojovali, ale sportovní neúspěch nesmí znamenat neúspěch v komunikaci. Jak s tím bojovat? Do terénu vždycky vyrážíme se zásobou komunikačních témat a video konceptů, abychom fanouškům na sítích přinesli engaging obsah, ať se na hřišti děje cokoliv.

performance = prodej vstupenek a divácký rekord

Prázdné tribuny znamenají ztrátu prestiže i finančních prostředků. Proto jsme se v přípravném období zaměřili na akviziční kampaň, zapojili vybrané influencery, rozjeli a optimalizovali reklamy na Facebooku, Instagramu a Googlu a nakonec přispěli k vytvoření diváckého rekordu. Ten je o to cennější, že český tým se nedostal do závěrečných bojů.

co se stane, když střelec Jiří Lipták dorazí na baseball?

Propojování nejrůznějších sportů nás baví, a tak spontánně vzniklo virální video s olympijským šampionem, Jiřím Liptákem, který si spletl baseballový míček s terčem.

Vždycky přemýšlíme, jakou srandu vymyslet kolem samotného sportu, abychom zasáhli víc diváků.

dostat husinu, i když nejsi na místě

Sport je pro nás o emocích. Ať se vyhrává nebo prohrává. Zároveň se žádný okamžik neopakuje. Buď jste nejlepší akci dne natočili, nebo propásli. Proto jsme vždycky na značkách dokumentovat, co se děje, ještě to nablískat a poslat do světa, aby i ten, kdo na akci není, dostal husí kůži.

Vyladěný tým a proces pro real-time úspěch

Jestli něco při komunikaci eventu nemáte, tak je to čas. Všechno se děje extrémně rychle, nemáte prostor něco si připravit, 14 dní na tom pracovat a pak vydávat ven. Navíc pracujete v terénu, často bez přístupu k rychlému internetu a nabíječkám. Proto máme v týmu jasně daný „technologický stack“ – nástroje, tooly, techniku, která funguje skvěle on-the-go. Mít na všechno top-notch Macbooky, iPhony a poslední modely kamer sice představuje nemalé náklady, ale pro úspěch, co naši klienti očekávají, je to nenahraditelné.

co vymyslíme společně?
[email protected]